Bästa dagen på länge!

 Blev pytt i panna från euro shopper till kvällsmat



Dagen började med besök på bvc för mätning och vägning av Nunisen. Han var 79 cm lång och vägde hela 11,8 kg! Inte konstigt att det börjar kännas lite motigt att bära på honom längre distanser och stunder.

Efter det åkte vi till Alingsås där Sune skulle vara hos moster Jenny medan jag åkte vidare till Götet för arbetsintervju. (Jag har sökt jobb hos en man i stan som personlig assistent.)
Intervjun kändes riktigt bra och jag tyckte att personkemin stämde bra, vilket är väldigt vikitgt.
Några timmar senare fick jag samtal om att jag fick jobbet!!

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! Måste kännas kanon men jag tycker att du var värd finare käk efter en sådan nyhet ;)

2011-04-23 @ 10:09:27
URL: http://mtbsara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0