Avvänjning

Det har blivit väl mycket sött att äta sista tiden. Idag tog jag mig i kragen och började min sockeravvänjning. Tänker skriva upp vad jag äter nu igen, för att få en spark i arslet. Lättare att hålla sig när jag vet att andra kan se vad jag stoppar i mg om dagarna.

OBS: jag stressar inte med att gå ned mer i vikt. Tanken är att hålla den vikt jag uppnått och må bra=)

Dagen idag:

Frukost: 3 knäckebröd med smör, skinka och ost samt en kopp grönt te

Mellanmål: ett äpple

Lunch: Stekt ris med ägg och bacon tillsammans med grönsakswook

Mellanmål: 2 knäckebrö med smör och ost samt en kopp grönt te

Kvällsmat: samma som lunch

Några kort på busungen







Emil är i Tyskland nu och ska tävla där i helgen. Tyska bundesliga. På Måndag åker han vidare till Sydafrika. Själv ska jag en sväng till Alingsås imorgon och trampa en sväng med bästis Lotta.

Nice kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

VÄRLDENS GULLIGASTE!

2011-04-15 @ 20:53:57
Postat av: Åsa h

Hihi söt-Sune!! Tydligen ska jag köra laggarebackarna imorgon bitti... E typ livrädd... Men det blir depå stopp på Allebike! Håller tummarna för Emil imorgon, när startar han?

Kram kram

2011-04-15 @ 20:59:33
Postat av: Anna

Kör hårt Åsa!



Jag och Lotta ska trampa en lugn och skön sväng=)



Han startar vid 15-tiden och vid 16 är finalen, som han förhoppningsvis är med i. Det är sprint och utslagningsheat.



Kram kram

2011-04-15 @ 21:12:33
Postat av: Farmor

Igår skrev jag ändå farmor i rutan men det står inget i rutan, märkligt. Idag håller vi alla tummar och tår för Emil. Nja inte alla tår då. Så fina kort på Suneplutten. Ser ut att bli lik sin far i sin framfart. Kram

2011-04-16 @ 05:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0