Allra första

jobbdagen sedan den 22 december 2010...Känns bra=) Kan dock lova att jag är glad att jag börjar kicka igång lite lätt. Skulle inte palla att hoppa på ett heltidsjobb direkt. Detta är helt perfekt för mig. En dag i veckan cirka 6 timmar per gång.
Skulle gärna berätta allt jag varit med om under dagen, men kan tyvärr inte detta då jag har tystnadsplikt. För er som inte vet vad jag har fått för jobb så kan jag i alla fall säga att det är som personlig assistent till en man.
Det var underbart att få vara borta en dag, för att sedan komma hem och pussa och krama sönder stackars Sune.
Jag har faktiskt inte saknat honom någonting under dagen, men blev ändå riktigt glad av att få komma hem och hålla om honom. Strax kommer även hans far hem och då tänker jag krama å pussa sönder han med. Så det så Emil!

Nu ut å kolla runt på platsbanken efter mer jobb. (inför hösten då förstås) Sune har fått dagisplats from. 1 Augusti.

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: emil

Härligt värre! jag ser fram emot pussar och kramar =)



2011-04-27 @ 21:21:05
Postat av: Åsa

hej!!

somnade igår så sorry för uteblivit svar! jag tror oxå det är perfekt att börja lite light! kul med dagisplats för Sune! Han kommer bli en ritkig poppis kille!

hur känns det i handen idag?



kram kram

2011-04-28 @ 10:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0