Nedräkningen har börjat

Nu mina vänner så är det endast 28 timmar och 15 minuter kvar innan mitt nya liv börjar! Huuuu, det är med en skräckblandad förtjusning som jag tänker på det...

Så här kommer det i alla fall se ut framöver:

Jag ska äta bättre (Jag kommer att föra matdagbok) 

Röra på mig mer (Även om det är äckelväder ute)

Mina mål framöver är:

1:a Februari ska jag ha gått ned minst 2 kilo.

1:a Mars ska jag springa en mil (Detta har jag aldrig i hela mitt liv gjort förut. Jag har som längst sprungit ca6 km)

1:a April ska jag få på mig minst ett par av mina gamla jeans.

1:a Maj hemligt


Detta kommer jag att belöna mig själv med när jag lyckats med mina mål:

Efter månad ett tänker jag unna mig en ansiktsbehandling.

Klarar jag en mil så tänker jag gå på en Helkroppasmassage

Efter April månad kan jag behöva köpa mitt något nytt träningsplagg eller dylikt

Efter 1:a Maj tänker jag shoppa nya härliga underkläder!

Om jag inte klarar mina mål så kan jag lika gärna gå under jorden. Jag ska klara detta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0