Morsan ska bli fit


Om några dagar, eller snarare den 1:a Januari börjar mitt nya liv!
Ja,ja den har vi alla hört förut, men jag ska verkligen starta mitt nya liv. Jag måste loosa några kilo för att komma i alla mina jeans som bara hänger i garderoben och skriker efter mig. Under graviditeten bestämde jag mig för att inte köpa några nya byxor, utan ha som mål att komma i mina gamla. Och hur har det gått??? Bad,bad rent sagt käpprätt å fanders.
Jag har ännu inte lyckats och börjar bli riktigt less på att varje dag fundera på om jag ska välja de blåa jeanstightsen med fickor på morshängar- baken eller de blåa jeanstightsen med fejkgylf...

Jag behöver även tappa några kilo för i mitten av Augusti ska jag trampa runt cykelvasan, som för övrigt är 9 mil. Funny bunny tycker säkert vissa, men jag ser faktiskt fram emot detta!

Och så har jag ytterligare ett mål, men det är än så länge hemligt. Å nej, tänk inte ens tanken..giftemål är ljusår bort. Jag kan ju påminna dig om att jag inte ens är förlovad...

Tanken är att för er som vill så kan ni följa mig på den sjukt långa resan.
För att klara mina mål så behöver jag delmål på vägen. Annars kommer jag typ lacka ur efter två veckor. (Det kommer mer detaljer snart)
Jag tänker även använda mig av mitt egenkomponerade belöningssystem. ( Hur ska man annars palla?) Mer detaljer om detta kommer också snart.







Kommentarer
Postat av: Åsa

god morgon anna!!

jag hänger gärna med på din resa!! hualigen, fick bekräftelsen för cykelvasan igår så nu finns det ingen återvändo!! men jag känner som du, ser fram emot det jätte mkt!



kommer du ikväll på spinningen? det e schalger i musicboxen ikväll har jag hört från säkra källor, jippi!!!



kram åsa

2010-12-29 @ 09:59:40
Postat av: Lotta

Yes, schlager is the shit... som mina barn uttrycker sig! (Fast inte just om schlager då...)



Jag langar flickor, men kan ju ändå vara med och träna då jag håller på att förvandlas till en riktig bitter-bitch och definitivt behöver träna lite! Ses ikväll då, kram!

2010-12-29 @ 11:12:25
Postat av: Anna

Japp, jag kommer ikväll! Inte jättesugen,men en varm dusch efteråt och lite snack är alltid trevligt=)

2010-12-29 @ 15:28:11
Postat av: Johanna

Go Anna, go Anna! Vi måste träna mig inför Gbg-varvet oxå! Köpte nya löparskor idag så jag ska få behålla tånaglarna! =)

2010-12-29 @ 23:23:33
Postat av: Anna

Johanna! Klart att du fixar varvet och klart att vi kan träna ihop. Fast du kommer bara springa ifrån mej=(

2010-12-30 @ 10:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0