tittut i stugan

Tidig morgon...
Sune lyckades vakna igår kväll just när jag slutit ögonen och sovit i cirka 2 minuter. Han var jätteledsen och drömde antagligen världens värsta mardröm. Det är inte det lättaste att tala till sitt barn och trösta  samtidigt som det fortfarande sover. Jag kan tycka att det är ganska konstigt att han inte själv vaknar av detta gälla skrik, när alla andra på en mils radie gör det...
I morse vaknade han vid 5-tiden och var startklar för att slänga på sig en tröja och börja att härja runt bland leksakerna. Själv är jag inte riktigt så leksugen utan mest trött i både huvud och ögon. Det känns faktiskt ganska skönt att "slippa" börja jobba i början av Januari. Jag är varken kvälls-eller morgonmänniska. Jag är snarare en "barajobba när det är ljust" person. Nu har Jag har lite funderingar på ett annat projekt i stället, som jag kan greja med under mammaledigheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0