Klappat å klart

Sorry mitt dåligt bloggskrivande idag. Jag skyller på att det har varit fullt upp, som det ju iofs också har. 
Jag, Emil, Johan och Malin har handlat julklapapr på kupolen i Borlänge idag. Även min vän Ullis och hennes underbara lilla 3-månaders Elsa hängde på. Jag fick köpt alla julklappar som jag hade kvar, inklusive några till mig själv. Detta är ett måste varje år om jag ska orka med. Just nu har jag slagit in dem i papper och rimmat på vartenda ett. Så skönt att vara klar med detta. Skulle sitta fint med ett glas rött nu...
Idag slog det mig även vad min framtida tatuering ska bli! Jag ska helt enkelt göra en dalahäst. Tyvärr var det ingen i gänget som ville hänga på till tatueraren med detsamma, så det får vänta. Då gick jag istället å köpte hårfärg. Känner verkligen att jag behöver förnyas lite. Jag tänkte även att Emils mor kanske ville raka mig lite på ena sida. Sen skulle jag gärna vilja ha något motiv också. Typ som en stjärna eller något. Tror helt ärligt att det kan bli tufft.
Fick också reda på under dagen att jag inte fick jobbet...Det var 2 dagar i veckan på gymnasiesär. Jag är inte särskilt religiös av mig. Fast jag tror starkt på att något "bättre" jobb lurar runt hörnet. Man måste ju tänka positivt!
Här är förresten en utav mina underbara fynd idag! Only for me. Det är en spargris för framtida skönhetsoperationer. Erkänn underbar??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0