Kristianstad

God kväll!

Sorry för dåligt uppdaterande, men igår kväll kom jag hem så pass sent ifrån tjejmiddagen och i morse åkte vi hemifrån runt klockan 8.
Gårdagen var jättetrevlig och jag hade kunnat stannat mycket längre. Men eftersom vi skulle upp ganska tidigt idag och åka till Skåne så fick kvällen inte bli för lång... När jag kom hem så sov självklart Sune och Emil. Själv tog jag mig en snabbdusch. När jag stod där i duschen så kom jag att tänka på en sak. Tänk om Emil skulle vara en svartsjuk jäkel och ifrågasätta varför jag duschade så här sent. Tänk om han skulle få för sig att jag varit iväg och rullat runt bland lakanen någonstans. Det hade varit sjukt!! Och lika sjuk är det väl av mig att tänka tanken. Men tänk vad många människor som lever dubbelliv. Idioter kan man bara sammanfatta dessa  typer av människor. Anledningen till att jag duschade var ju helt enkelt att jag var skitig i håret och luktade gammalt svett.

Nu sitter jag i ett supermysigt rum i något bostadshus som man kan hyra här i Kristianstad. Vi har hyrt huset tillsammans med massa karlar från Mölndahls ck. Man kan typ säga att jag är som en höna i en tuppgård. Ha,ha!  Eller så kan man låtsas att det är en mysig bröllopssvit. Om man bortser från att vi har Sune med oss och att jag fortfarande inte ens är förlovad.
Det har varit cykel cross tävling i Åstorp idag. Vädret har varit ok. +3 grader, blåst och halvmulet. Fast jag överlevde lätt, då jag hade min supersköna nya mössa! Imorgon är det tävling här i Kristianstad.

Nu bajsblöjbyte och pyjamas på plutten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0