Trött i mössan

Gog morgon och tidig morgon med för den delen. Kanske inte nu, men vi vaknade vid klockan 6.20. Det är väl bara att vänja sig antar jag. Börjar jag snart jobba så blir det tidiga mornar...Kan inte jag få ett samtal NU! Vill veta om jag får det eller inte.

Här är förresten en bild ifrån gårdagens packning. Denna sida fungerade inte igår kväll. Lägg mårke till de astrista trosorna i nederkant. Tag tre, betala för två collektionen. Dessa trosor kryllar det av i min garderob. Men de håller sig till missfärgade vita och urtvättade svarta. Så oMilfigt det kan bli! Snälla allihopa som har tänkt att köpa en julklapp till mig. Jag önskar mig endast fina, söta, snygga, sexiga, underbara trosor. Inget annat står på önskelistan i år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0