Tredje Advent

Strålande morgon!
Jag har sovit som ett litet lamm i natt. Sängarna var jättesköna och täckena likaså. Verkligen ett kanonställe! Ska ni ner till Kristianstad någon gång, så boka rum på Sveagatan 4.
Vi har just varit och käkat frukostbuffé på ett bageri en liten bit härifån. Idag fick det bli en kopp anti-te...Jag tog varmt vatten, honung och mjölk som vanligt, men hoppade tet. Blir så nedrans kissenödig annars. Det blev julskinka på smörgåsen och senap. Även jag börjar känna lite julstämning. Jag föredrar annars påsken framför julen. Inte så fruktansvärt kallt då och så slipper man stressen med julklappsköp.

Om en stund ska vi iväg till tävlingsområdet. Emil startar klockan 12. Sune härjar runt här på golvet. Nyss hade han hittat emils tandborste som han tuggade lite på...Gött.
Emils mamma fyller år idag. Så GRATTIS Ulla!

Kommentarer
Postat av: Ulla Sandqvist

Tack ska du ha.

Det ska bli kul att träffa hela lilla familjen snart. Du behöver inte stressa med julklappar. Det är inte det som är det viktigaste med julen. Det viktigaste är att träffas, äta gott och må bra. Så julrimmen förstås! Glöm inte dem! Skojade bara. Emil har aldrig rimmat så det behöver inte du heller. Kram

2010-12-12 @ 13:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0