Träning och glögg

Vi kom hem från stan för en liten stund sen. Sune sover i sin säng medan jag och Emill tittar på sos västkust. Jag älskar alla sorter av ambulans och sjukdomsprogram. Tror det är för att jag tycker om människor och har funderat på att läsa till sjuksköterska, men insett att jag nog inte klarar av sprutorna och blodet...Jag har blivit duktigare med åren, men inte tillräckligt. När jag var lite så svimmade jag för varje tand som jag tappade. Det är helt sant. När jag tittar på tv så känner jag mig i alla fall lite delaktig. Ha,ha!

Ikväll har vi varit hos några vänner på glöggkväll och haft det hur mysigt som helst. Det var drop in klockan 17-19 och vi träffade många trevliga människor och massa söta barn. Sune har ätit köttbullar för första gången. Det verkade han gilla. Han har även ätit typ 100 russin.

Innan glöggkvällen var vi på allegymmet en stund där jag lyfte lite skrot. Det gick bra och jag kände mig stark!
Tar 100 kg i benpressen nu, men då maxar jag inte. Och tog 60 kg i lats drag. 

Snart läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0