Träning och choklad

Tjo!

Besiktningen av bilen gick käpprätt åt skogen! Det var tydligen någon liten ful slang som hade gått av.
Skit samma. Vi får ta å fixa detta och hoppas på bättre lycka nästa gång.

Nu sitter jag  och kärleken min uppkrupna i soffan, under varsin mysig pläd. Vi har tänt lite ljus runt om oss. Sjukt jäkla kallt i detta hus! Vi har just ätit en tonfisksallad som vi slängde ihop i brist på andra idér. Den var god.

 Ikväll får det bli Robinson, trots att det är lite uttjatat. Vårt boxeri har lagt av, IGEN. Imorgon blir det jag som ringer till boxer-människorna å surar, för det är inte första gången detta händer.

Ikväll har jag även varit på spinning, där jag själv var instruktör. Jag utbildade mig till spinninginstruktör för nästan 10 år sedan. Träningspasset bjöd ikväll på många jobbiga intervaller. Det kan vara tufft att ha en puls på 200 och ha en mikrofon upptryckt i nyllet, samtidigt som man ska försöka snacka. Jag fick helt enkelt lov att stänga av den lite emellanåt och ta några djupa andetag. Vore ju ruskigt pinsamt att trilla av cykeln pga. syrebrist. 
Deltagarna var kanonbra idag och det syntes verkligen att dom tog i. Själv älskar jag att ta i ordentligt och svettas som en gris. Gott att slippa tänka på hur man ser ut för stunden och bara skita i hur fräsch eller ofräsch man ser ut. Kan lova att jag inte är i närheten av hur en Milf ska se ut just då. Ha,ha!! Jag behöver dock tvätta t-shirten jag hade på mig ikväll, då den luktar gammalt och sunkigt svettapearsle. Pinsamt värre.

 Tack för ett kul pass ni som var där och trevlig kväll till er andra!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Och tack själv för ett bra pass. Är mör nu. Slöar i soffan med en mugg te och eldar för fullt! Kram till er!

2010-12-02 @ 21:33:06
Postat av: Ulrika

Vad du är duktig att träna Anna! Jag har precis börjat med lite sit-ups och insett att man är sjukt otränad... Men men, man blir ju inte bättre av att INTE träna, även om det är precis det man känner för när det går sådär dåligt. Kram kram

2010-12-02 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0