Storgrinat

Nu har jag haft det årliga julbrytet, då tårarna sprutar åt alla håll. Jag är värdelös på julbakning så jag brukar hålla mig till julbryt istället. Skämt åsido.Någon dag runt jul så brukar jag balla ur och störtlipa i typ en timme. Jag grinar då som en övertrött och trotsig unge. I år handlade det mest om rollen som morsa, ha för lite att göra, vara arbetslös framöver och ha för jädra usel valla på skidorna.

Fast nu känns det redan bättre. Vi har ätit aborre till lunch som var fiskad av Ulla och Jan i närheten av Östersund. Otroligt god fisk! Jag ska plocka in skidorna i köket och försöka mäta ut spannet mer exakt. Emil ska hjälpa mig.  Och om några timmar vankas det mys intill granen och julklappsöppning!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj haha, de lät ju inte så kul! :/ Tänk inte på de saker som e neggo nu utan fokusera på de bra sakerna! Som att din Nune är sjukt söt och nöjd, att du lagar jättegod mat vilket är mycket bättre än att kunna baka, skdorna går alltid att fixa å att du säket är assnygg håret! :)Ha en jätte mysig kväll nu och ha det bara lugnt och skönt! :)

2010-12-23 @ 15:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0