Från koja till slott

God morgon!
Äntligen har vi haft en natt då vi fått sova ordentligt. Jag känner mig som en helt ny människa. Jag överväger till och med att ge skidorna ett nytt försök. Inte för att jag tycker det är ett dugg kul att åka, utan snarare för att jag är sjukt envis. Det är endast -15 ute och vinterlandskapet liknar en julsaga. Snön faller sakta, sakta till marken... Sune är i köket och hjälper till med dagens knäcktillverkning. Själv funderar jag på om vi kanske skulle ta och köpa oss ett hus i Dalarna...Här uppe kan du få ett fint hus runt miljonen. Hemma i Alingsås skulle samma hus kosta drygt 2 miljoner. 

     Koja                                            eller                                            Slott??
                                                                                                                         
                                                 

Om vi skulle flytta så finns det bara några människor som jag skulle vilja ha med mig.
Min Mamma, pappa, syster och mormor.
Bästa vännen Lotta.
Alla mammorna i mammagruppen inklusive deras barn.

ja... det var ju inte så mycket folk. Det kanske går att övertala dem! Jag får jobba på det=)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag älskar dig Anna! Får jag ta med mig familjen? Satsa på slottet så vi får plats! Puss

2010-12-23 @ 12:22:30
Postat av: Anna

Klart du får ta med familjen! Nu är det bara ett litet problem...du får kanske köpa dig ett eget hus om jag inte bygger om slottet till lägenhetshus.Jag föreslog nämligen häromdagen att vi skulle öppna kollektiv, men blev råsågad.

2010-12-23 @ 13:04:34
Postat av: Lotta

Det e okej!

2010-12-23 @ 15:01:29
Postat av: Jenny

Ja ge skidorna en chans till, det är inte meningen heller att det ska vara skitkul att åka för det är det aldrig, men det kan vara lite skönt ändå å det är ju superbra träning! ;)Å ja jag har nog heller inget emot att ni flyttar till Dalarna, då kan man ju åka till er på lite semester, det är ju kanon! ;)Kraam

2010-12-23 @ 15:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0