Softisch dag

Nu sitter jag och my Love i soffan under ett tjockt och härligt duntäcke. Vi har haft en mysig eftermiddag och kväll hos mina föräldrar med god mat, mys och fina julklappar. Vi har i några år haft som en liten regel att köpa två paket till var och en. Men som alltid så har min pappa lyckats köpa alldeles för många...Han köper i god tid och så gömmer han dem på olika ställen och sen glömmer han av vad och hur många han har köpt...

Idag har jag inte gjort så mycket. Plockat ordning på lite tvätt och lagat mat. Jag och Nunisen= Sune har sovit middag, vilket var jättemysigt. Jag undrar bara varför barn måste vakna med ett gallskrik??? Jag var mitt uppe i en skön dröm där jag var på härliga Ullared och skulle köpa mig en smaskig glass. Just när jag ska till att säga vilken sort jag vill ha ja då, Aaaaaaaaabuaaaaääää!!!! Hur länge ska man behöva vakna av detta hemska ljud? Ska det vara så här varenda gång, fram tills han blir tonåring och inte ens vill sova middag  bredvid mammi längre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0