Ogod morgon

Hej

Natten kunde ha varit bättre. Vår stackars son har haft ont i magen, sovit och skrikit om vart annat.

Precis när jag krupit ned i sängen igår och slutit ögonen så bröt ett gallskrik ut. Det är så lätt att lokalisera var det gör ont på ett litet barn, då det fortfarande inte kan prata. Sunes far var övertygad om att Sune var hungrig. Vi gjorde i ordning en flaska välling i hopp om att få det tyst och lugnt, men då skrek han bara ännu mer.

Jag försökte sjunga honom till sömns, men det lyckades väl si sådär då det snarare var jag som somnade. En stund senare så lekte vi alla tre i sängen och det uppskattades iaf. av den allra minsta, då magknipen verkade som bortblåst... Efter detta gjorde vi ett nytt försök att lägga hans lilla huvud på kudden och plugga in nappen i  munnen.

Gallskrik!

Emil var fast besluten på att Sune måste vara hungrig. Vi värmde vällingflaskan i microugnen. Ingen större framgång nu heller. Bara för att vi brukar tröstäta lite när vi mår kass, så betyder det inte att vår son vill göra detsamma.

Till slut somnade vi iaf, av ren utmattning. Idag är jag tröttare än på väldigt länge, men det får gå. Emil stack just ut på en cykeltur. Själv känner jag som jag ofta kan känna,- Jag är i alla fall glad över att jag inte är proffscyklist idag heller. 

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Förutom att jag ska förbereda inför morgondagens tjejträff. Vi är ett 30-tal tjejer som ska träffas på allebike-gymmet. Där ska vi träna spinning samt styrketräning ihop och sen avrunda dagen med en god middag på Musses.
Annars känner jag starkt att jag kan tolerera att vara insnöad för resten av dagen. Det finns mat i kylen så vi klarar oss.

Trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch, stackare! Men en bra anledning till att bara va hemma å mysa idag! Ha de så kul imorn, hälsa alla!! :) Massa kramar

2010-12-03 @ 13:47:48
Postat av: Anonym

Alltså, denna text är så laddad av kärlek, känslor och sanning.Tårarna sprutar rakt ut av hur hjärtat verkligen både gör ont och värmer. You are a killer to writte sweet sweet Darling Anna!

2010-12-14 @ 19:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0