My new frisseliss

Det blev ingen stjärna i skallen. Frisören tyckte att min idé var lite väl svår... Fast det visade sig faktiskt att det finns små verktyg man kan köpa, som rakar små motiv. Hon hade bara inte inhandlat några sådana, då förfrågan ej varit särskild stor. Jag blev jättenöjd med min frisyr ändå!!
Hon gick igenom hela håret med saxen och tunnade även ut det uppepå. Skönt det innan man börjar se ut som plupp på fjället. Vi klippte luggen några mm också. Jag tyckte att den blev lite sned, men det är tydligen mina ögonbryn som är skeva...Ps: t-shirten blev inte bra på bild, eller snarare min kropp blev inte bra på bild idag...


                 
                                        Jag och vännen Lottavessla ståendes tätt bredvid.

Kommentarer
Postat av: Vesslan

Coolt Anna, du är tuff & modig du! Kram

2010-12-21 @ 19:19:19
Postat av: Anna

Hi,hi tack ska du ha. Å du är snäll och söt=)

2010-12-21 @ 20:02:23
Postat av: Jenny

Fin friss, den var riktigt cool!! :)

2010-12-23 @ 15:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0