Laxtacos


Nu är magen glad och jag sitter framför idol hemma i tv-soffan. Bredvid mig sitter min älskade sambo.
Han har just bjudit på smarriga laxtacos som han svängt ihop i vårat lilla lantkök.

Sune sover gott i sin säng, på tvären. Han har en tendens att röra på sig när han sover. Han somnade 18.30.
Själv har jag inte gjort alltför många knop de senaste timmarna...Somnade tillsammans med Sune på vår säng vid 16.30 tiden. Jag vaknade för en stund sedan, men hade lätt kunnat sova hela natten igenom.

Ska skriva klart detta inlägg och sedan packa väskan inför morgondagen. Då är det som sagt tjejträff på allebike- gymmet och sedan middag på Musses. Då tänker jag äta lammfilé med räfflad potatis! Efter det kommer Emil och hämtar upp mig för att sedan åka vidare till Grand hotell, där vi ska tillbringa natten ihop. Utan barn.
Det är första gången som jag är ifrån Sune ett helt dygn. Jag kan villigt erkänna att jag känner en stark separationsångest, men samtidigt ska det självklart bli skönt att bara få vara Anna.
På söndag ska vi avnjuta en god hotellfrukost ihop och resten av dagen ska vi fylla med trevliga aktiviteter. Tyvärr kan vi dock inte komma på vad vi ska göra...Kom gärna med förslag!

                                                                 God kväll och trevlig helg!
                                      
                                                                   Anna och Emil = Sant

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kanske skidor en kort sväng och laga lunch tillsammans hos oss, så kan killarna skava runt på golfbanan hur länge dom vill...? Ses snart, kramis Lotta

2010-12-04 @ 11:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0