kölappar och hungersnöd

Nu är vår lilla familj hemma i stugan och lugnet börjar lägga sig. På väg hem ifrån Säter så stannade vi i Örebro för att äta lunch. Varken Ikea eller Gallerian på Marieberg var öppna, så vi bestämde oss för att ta Max. Då var det också stängt!!!!!! Det slutade med att vi åt varsin sallad i bilen som vi köpt på Coop. Och dessutom åt vi med Sunes sked, då jag inte pallade att stå i kö. För er som känner mig så vet ni att min stubin kan vara mer än kort när jag blir hungrig. Vi köpte alltså salladerna,men behövde fråga om bestick i spelkiosken. Jag ställde mig i kö som man ska göra och det var den segaste kön någonsin. Det blev inte bättre när jag fattade att man skulle ha kölapp och en gubbe i kön bara tittade på mig och gick före. Aaaaaaaaaa!!!!!!!! Om man har kölappar så kan man ju ha en stor skylt som visar var de finns. Jag är inte lång, men ändå satt de typ i knähöjd. Lätt att se... När vi kom hem så var det aningen kallt i huset, närmare 16 grader. Nu sitter vi här med tända ljus och Emil har till och med mössan på. Men det är mysfaktor på hög nivå!
Tack all ni som skickat julkort till oss, ni alla har underbart fina barn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjärta snuttan, så totalt onödigt att vrånga med alla dessa ställen att käka på när du bara hade behöft ringt ett samtal så hade jag fixat maten direkt...lilla pullan;)

2010-12-26 @ 12:13:34
Postat av: Anna

Å Anonyma vän! Du är alltför snäller=)Hoppas att du haft en fin jul med grabben din.

2010-12-26 @ 20:55:14
Postat av: Anonym

Oj, glömmde jag att skriva att det var från Fröken Päron som bor i Örebro, vilken hejdundrandes miss!!! Hiihihihi....nästa gång vet du, det e bara att ringa, kom upp å käka så åker ni väl när ni vill=) Pussen på stussen!

2010-12-27 @ 10:01:47
Postat av: Sara

Oj oj! Vad jag känner igen mig. Jag hungrig utan mat i sikte är inte särskilt stabil så grejjen med att äta coop-sallad i bilen har man gjort några gånger... Curry/mangodressingen är godast! ;)

2010-12-29 @ 19:20:25
URL: http://www.mtbsara.blogspot.com
Postat av: Anna

Sara, skönt att höra att det finns fler som får rabies utan mat.Den låter god ,men jag hoppas dock det dröjer tills vi behöver äta sallad i en kall bil nästa gång...Kram på dej!

2010-12-30 @ 19:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0