Julklappsköp till mig själv

Tjo!

Sitter vid köksbordet och knaprar på en god knäckemacka med ägg och räkor på.
Idag har familjen Petterson/Lindgren varit på Allum och försökt att handla julklappar. Det gick väl si sådär då mannen min knappt hunnit in i en affär, förrän han vill ut igen. Själv har jag en tendens att bara vilja ha allt jag ser. Precis som ett litet barn. Men på  Åhléns fyndade faktikst Emil en barbapappa cykel i trä till sune. Urgullig! Det häftiga är att han redan nu kan hålla i styret och nå ned med fötterna till marken.
Jag hittade en smart kaffe/ te-mugg som är som en termos. Den ska jag bära med mig på varenda cykeltävling framöver!
På Cassels hittade jag en skithäftig vintermössa också! Ska försöka att ta ett kort så ni får se. Efter att jag köpt mössan så kände jag ett otroligt lyckorus, så underbart!  Är det bara vi tjejer som kan känna så? Emil tyckte jag var konstig.
Nu ska jag hoppa i ytterkläderna, sätta mig i bilen och fara iväg till gymmet. Body pump pass väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0