Jag är typ stark!

Nu har det pumpats muskler på ett härligt body pump-pass med en gammal klasskompis till mig. Hon är en duktig och bra instruktör!
Jag slet som ett djur idag och lyckades lägga på ytterligare 2 kilo på bröstlåten. Nu har jag 6 kg på varje sida ifall ni undrar.
Innan jag åkte hem från gymmet, så skulle jag åka förbi ica och handla vitlöksbröd till kvällens soppa. Då hade ica just stängt. Typiskt. Jag gjorde en chansning på att shell kanske hade nåt gammalt bröd i gömmorna, men icke. Det fick lov att bli en snusklubba istället.
Nu har vi ätit soppa och hemmagjorda vitlöksbröd. Jag droppade på lite olivolja, pressade över vitlök och lite saltade på några brödskivor. Å så in i ugnen på 200 grader en liten stund. Det blev helt ok.
Nu ska jag kolla på kanal ett, då jag glömt ringa om boxern idag med. Tv- boxern alltså, då vi inte har några andra djur än möss på vinden. Våra vänners liv på tv är faktiskt mysigt...

God kväll och natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0