Jag är skidgrym!

Nu jäklar!

Här sitter en nyduschad Anna som är så jäkla nöjd. Vi är alla samlade förutom Sune som tar sig en power nap. Det smuttas på lite dessertvin och äts på Ullas hemagjorda julgodis. Jag är i fas och liver leker!
Jag och Emil kollade spannet på mina skidor och jag hade endast 7 cm spann!!!! Inte ett dugg konstigt att jag haft ett förfärligt skitfäste. Av detta blev jag superladdad att åka skidor, bara det inte var på mina jag skulle behöva stå. Jag hoppade i träningskläderna, lånade Emils laggar och for till golfbanan. Det började  si sådär bra då jag vurpade i första böjen. Men sen skulle ni sett! Jag skidade iväg som värsta Charlotte Kalla. I sista nedförsbacken fick jag lov att staka. En man med hund lade märke till detta och undrade om det gick trögt. Jag svarade att glidet är kass, men det är skit samma för jag har ju i alla fall fäste! Ha,ha, vad skidor i -18 grader kan göra en människa glad!

Trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Åsa

Dra mig på en liten vagn, körde du på skidor i 18 minus!!?? Impad! Hilma o jag har uppesittar kväll, Niclas jobbar. Det e super mysigt!!

2010-12-23 @ 20:45:20
Postat av: Anna

Ja det stämmer.Jag klarade mig bra men benen och arslet tog stryk då jag endast hade långkallingar och mina halvtunna löparbrallor...Men hellre snygg än snabb!

2010-12-23 @ 21:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0