Jag är duktig

Nu har jag avverkat några punkter på listan inklusive lite till. Sune och jag har faktiskt gått en långpromenad i 17 minusgrader. Jag kände att jag behövde röra på mig och göra av med lite extraenergi. Blir en snällare människa då. Trots kylan så är det ett mycket "varmare" klimat här än hemma. Det var vindstilla och inte alls lika råkallt. 
Egentligen var det så att jag var tvungen att gå ut, därför att jag lovat min Mor att köpa julklappar till Ulla och Jan, men som jag helt glömt bort...På vägen hem svängde jag förbi drogerihandeln och köpte novalucol. Med tanke på alla konstiga grejer man stoppar i sig till jul, så kanske det inte är så ovanligt med halsbränna. Jag har också ringt till förskolan och meddelat att jag inte fick jobbet. Föreståndarinnan är jättetrevlig så jag satte Sune i kö för en framtida plats.
Nu ska jag ta en välförtjänt dusch och kladda i färgen i mitt hår. Sedan luncha med de andra, softa lite och åka till klipperian! Jippppppi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0