Helt slut

Träningen gick bra. Jag tog i som en galning hela passet. Var tvunget att stöna till lite då och då, när det var som allra tyngst. Det gör ju karlar när dom går på gymmet, så varför skulle inte jag kunna göra det?

Bara för att man är kvinna behöver man väl inte stå längst bak i ledet och vara tyst som en liten mus? Jag ställer mig alltid längst fram. Det är skitskönt att inte ha nåt annat arsle framför sig, utan kunna fokusera på sitt eget. Bad dock instruktören dämpa ljuset i taket, då man såg värre ut i spegeln än i en provhytt på Lindex. Hatar provhytter.
Nä, nu är det läggdags. Kan ju hoppas på att få sova lite mer i natt. Mest hoppas jag ju självklart på att Sune tillfrisknar.
Imorgon ska vi besiktiga bilen. Glad att det endast är utvändigt som gäller då. Bilen är sjukt stökig inuti! Innan jag fick barn lovade jag mig själv att bland annat inte ha en ostädat å stökig bil, som jag sett att många småbarnsföräldrar har... Pyttsan, det får helt enkelt kvitta nu. Bara glad nu för tiden om man har någonstans att sitta och att bilen startar som den ska.

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0