promenad...

Alltså...Nu har vi varit ute och gått ett varv runt byn. En jäkla tur för mig att Sunes hurtiga och himla positiva pappa var med, då jag fick utbrott på den dåligt plogade vägen. Min nya mössa gjorde mig också lite starkare. Konstigt vad kläder och prylar kan få en att må bättre.
Men när jag ändå var på dåligt humör, passade jag på att ringa om tv-boxern. Killen var trevlig trots att jag började mitt samtal med att jag var skitsur och att jag var ute å pulsade i den nedrans snön. Jag fick en lång förklaring på vilka knapapr jag skulle trycka på och koden jag tydligen skulle slå in. Väl hemma så fungerade inte koden jag fått, så jag testade en annan. Den var med totalfel.
Sen tryckte jag på lite knappar och kände hur jag kom in i något slags knapp-flow...Vips så fungerar kanalerna igen! Emil undrar hur jag gjorde men det har jag inte en aning om faktikst. Skit samma, bara dom fungerar!
Nu har jag tänkt att fixa ihop lite pannkakassnmet. Är sugen på vispgrädde, men måste ju ha någonting till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0