gött!

Jippi!!
Nu har herr rörmokare varit här och fixat avloppet i duschen. Så himla gott! Nu är jag glad och överväger till och med att ta en promenad. Men först ska jag hitta på något som vi kan äta till lunch...Vissa dagar är skallen helt tom på förslag. Funderar helt ärligt på att ta en shaker för att slippa laga mat. Jag har precis diskat och gjort fint i köket och det ät kul om det får förbli så ett litet tag. Det finns en bit lasagne kvar sedan luchen igår som Emil kan äta upp om han vill...

Kommentarer
Postat av: Åsa

idag lyser ju solen och visst blir man lite gladare i sinnet då?! synd att man måste jobba... men i eftermiddag skall hilma och jag plus några kompisar gå på Madicken teater! det e myyys det!

jag spinner inte idag men imorgon!!

kram kram

2010-12-28 @ 12:08:11
Postat av: Anna

Å vad härligt det låter med teater! Jag längtar efter när jag kan gå med Sune på sådant. Jag spinner helelr inte idag, men kanske imorgon...

2010-12-28 @ 16:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0