Go middag

Idag har jag inte gjort så mycket. Sune vaknade vid 07 i morse och härjade runt i sängen i drygt en timme. Sedan gick Emil upp och vi två låg kvar. Jag typ tvingade honom att somna om igen. Nästa gång som vi vaknade så var klockan 9.40! Så himla skönt att få sova ut lite idag.
Emil mår bättre betydligt bättre efter din dunderförkylning. Så han har varit ute på en tvåtimmars tur på cykeln. Fråga mig inte hur han lyckas, då jag knappt kan gå med barnvagnen i snön...
Spagetti och köttfärssås är lucnhen som bjuds på idag. Jag har även lagat detsamma till Sune i en annan kastrull, med mindre salt och ingen chili. Barnmatsburkarna tycker jag har varit kanon och Sune med. På senare tid tycker han dom inte är goda längre. Jag kan förstå honom för dom är i princip smaklösa. Jag har växlat upp en växel i mitt matlagande och ser även till att laga och frysa in små portioner till honom med. 

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Vad tror du om att lägga i ytterligare en växel och göra lite matlådor till din kusin med? Jag kan komma och hämta lite mat en gång i veckan? :-)

2010-12-07 @ 15:19:46
Postat av: Lotta

Bra idé där! Jag vill också ha matlådor men jag är typ bortskämd och vill ha hemkörning! Affärsidé?!? Kram Lotta

2010-12-07 @ 16:15:28
Postat av: Anna

Gunnar! Det skulle jag faktiskt kunna fixa om du vill. Är du trött på mackor å snabbmakaroner? Antar att ni inte orkar att laga alltför mycket mat nu när ni har en liten bebbe.

2010-12-07 @ 16:37:50
Postat av: Anna

Ja du Lotta. Det kan ju vara någonting som kan fungera framöver... man vet aldrig!

2010-12-07 @ 16:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0