En tå kort

Hej hopp!

Idag är det självaste nyårsafton och nu är det bara 13 timmar och 45 minuter kvar tills det nya livet börjar...Jag ser faktiskt fram emot det mer och mer. Ett litet bekymmer är bara att jag tror jag har stukat min stortå. Igår när jag hade ätit klart och skulle glida ned från stolen( En sån där barstol, men jag skulle hellre kalla skitstol) då missberäknade jag höjden och landade på högra stortån. Tänkte inte så mycket mer på det sedan, men idag känns den inte tipp topp. Skit samma, det känns säkert bättre ikväll när jag fått i mig lite vin och skumpa!
I år satsar jag på att ha samma outfit hela kvällen. För två år sedan ordnade vi en liten bordshockeyturnering och jag spelade så svetten rann. När ett bordshockeyspel hamnar i mina händer, då ser jag rött!
Vi sjöng även karaoke så det skallrade i rutorna och min klänning pallade inte trycket så ett axelband gick av. När klockan väl slog tolv, så hade jag svirat om till min väninnas gråa mysbrallor och ett urtvättat gammalt linne.
I år ska jag vara lite klassisk och ha en svart klänning, som fyra femtedelar av sveriges befolkning säkert också ska ha. Målet är i alla fall att äta så mycket jag bara orkar utan att klänningen spricker! Ha,ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0