Bored...

Jag känner att jag måste göra något. Jag Vill göra en liten lätt utseendeförändring. Kanske skulle ta å göra hål i näsan med en av Ullas synålar...Jag känner i hela kroppen att någonting måste hända nu! Ingen här vill hjälpa mig med mitt hårklippningsprojekt...Ulla tycker vi kan baka julgodis ihop, men jag behöver en liten större kick än så. Tack ändå. Eller skulle man kunna tatuera sig själv? Det har jag ju sett att folk gör i fängelserna...Hmmmm. Jag kanske helt enkelt ska tappa upp ett bad och se hur länge jag kan hålla andan och sen bara färga håret som vanligt... Hur trist som helst!

Kommentarer
Postat av: Päron

Hämta in en trafik skylt och ställ i badkaret anna så har du någpt att göra ett tag;) eller varför inte bytta skosnören i alla skor som står i hallen, suprise in the morning;)....

Du skulle även kunna raka dej själv inna på toan, titta ut efteråt "-Emil, älskling, skulle du kunna hjälpa mej färga håret nu?" Varför inte ta Sunne-pluttens pulka å tvinga Emil att springa med dej i? Eller JA...du vet hur man klippte hjärtan i papper i yngre ålder, do it på några klädelsplagg, dina snyggve trosor, tunika el kanske svärmors Ullas gardiner=)...säg att du bara piffade till dem lite, hon förstår säkert;). Kära Bike Anna, välkommern i den alltid rastlösa klubben. Nattis Miss Pattis..hihii.

2010-12-20 @ 21:05:46
Postat av: Anna

Du är underbar! Tack för alla tips.

2010-12-20 @ 21:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0