Avis!

Nu är jag hemma hos mamma min. Sune har varit här en stund då jag och Emil har handlat mat i stan. Jag mådde så himla dåligt så jag inte trodde att jag skulle orka åka in men jag bet ihop. Idag har jag nämligen lyckats att få både migrän och magkatarr, men frågar ni Emil så tror han att jag typ bara har mens...Å det har jag inte! Jag stoppade en spypåse i fickan för säkerhets skull. Kände att om någon hade gått förbi mig just då och luktat gammal svett och rök , så hade jag spytt rakt ut. Bäst att ta det säkra före det osäkra.
Vi storhandlade på Willys och på vägen ut skänkte jag faktiskt 40 spänn till frälsningsarmén. Det känndes bra! I bilen stoppade jag i mig en dumlekola och helt plötsligt kom matlusten tillbaka, så vi for till Mc Donalds. När jag stod i kön och väntade på att få beställa mina två cheeseburgare så gick en kvinna förbi. Denna kvinna hade typ samma frisyr som mig plus att hon hade en stjärna rakad i huvudet!!!!!!! Jag brukar inte bli avundsjuk, men fy helsike vad det sved! Nu ska jag hem och förbereda maten inför imorgon. Det skall kokas fisksoppa och fixas.
Ikväll får ni reda på vilka mina mål med träningen är och mina härliga belöningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0