Galna familjen

Ett litet kort på galna familjen. Sune ligger i vagnen och myser.

När vi kom till tävlingsplatsen idag så var det cirka -3 grader. Det var skönare väder idag, då solen sken hela tiden. Jag sa till Emil att man kan tycka att orienterare är lite galna, men vad är då vi??? En hel familj som åker på cykeltävling den 3:e advent. På vintern är det ju många människor som ställer in sin cykel. Men inte Emil och de andra stollarna  som var med idag. Jag har nog kommit på varför jag alltid är tröttast efter en cykeltävling, även om jag inte varit med och tävlat. Emil har ju bara sig själv att tänka på under loppet. Medan jag tänker på alla och hejjar på så mycket jag bara orkar. Till nästa cykelgala tycker jag att man ska dela ut pris till bästa supporter. Då kan jag i alla fall få vara nominerad.
Emil vann förresten idag, Grattis!

På vägen hemåt stensomnade både jag och Sune i bilen. Efter cirka en timme stannade vi till på Mc Donalds. Var har bollhavet och barnlekavdelningen tagit vägen??? Finns den inte på nån Mc restaurang längre? Jag tänkte ju att Sune skulle få leka av sig en stund. Vi käkade lite och for vidare. Jag deckade snart av igen och vaknade en bra stund senare. Sneglar åt höger där jag ser en skylt med namnet Skogs Verken. Det kunde lika gärna ha stått Nord Polen på den. Jag hade ingen aning om var vi var någonstans och det kändes som om vi aldrig skulle komma hem igen. Men Skogs verken visade sig vara någon industri i Borås...
Här nedan ser ni en sjukt trött morsa, bland väskor och cykelprylar.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Kräksjukan Anna, tänk på kräksjukan! Var glad att det inte fanns några äckliga bollar att slicka & suga på.../ En som varit med länge! (Lotta)

2010-12-13 @ 09:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0